Nie tylko o tibii...
Na tibia.com ukazała się następująca informacja:
W celu dalszej poprawy jakości naszych usług przyjęliśmy do naszego teamu parę osób, do działu zarządzania i działu obsługi klienta. Testy, którym zostali poddani wszyscy kandydaci na te stanowiska były trudne i tylko najlepsi kandydaci mogli spełnić nasze wymagania i zasiąść przy firmowym biurku. W końcu wybraliśmy dwie osoby.
Na początku powitajcie naszego nowego Community Managera, Ogrey'a. Pewnie chciałbyś się czegoś o nim dowiedzieć? Może Mirade i Rejana powiedzą kilka słów o nim...
Rejana: Jak dotąd Ogrey sprawia wrażenie miłego, wyluzowanego faceta. Zawsze uśmiechnięty i podobnie jak ja zawsze pije popołudniową kawę. Jestem pewna, że jest świetnym dodatkiem do naszej wspólnoty CM-ów. Świetnie pasuje do nas i sądzę, że gracze również go polubią.
Mirade: Ogrey ma przyjazną i pogodną osobowość. Jest bardzo zmotywowany do pracy, kreatywny i otwarty na nowe pomysły. Jestem pewna, że będzie nam się razem dobrze pracować, i że pomoże nam on w dalszym rozwoju naszej wspólnoty.
Wygląda na to, że był to dobry wybór! CM Ogrey ma już przydzielone podstawowe obowiązki, ale cały czas debatujemy nad ich zakresem. Jest jeszcze za wcześnie na przedstawienie szczegółów.
Ponadto do załogi dołączył nowy przedstawiciel Customer Supportu. Prosimy o ciepłe przyjęcie GM Amaru! Jest ona pełna energii i bardzo doświadczona w kwestii rozwiązywania problemów, więc mamy nadzieję, że szybko się zaaklimatyzuje i zacznie wykonywać swoje obowiązki.
Jak widać mamy teraz trzech Community Managerów i dodatkowego pracownika działu obsługi klienta. Oznacza to, że będziemy mogli poświęcić jeszcze więcej czasu na polepszenie naszej komunikacji z Wami, drodzy gracze.
Do zobaczenia na forum!
Wasi Community Managers
Offline