W ...\data\raids tworzycie Atak.xml a w nim:
Spoiler: <raid> <announce delay="0" type="19" message="UWAGA GOBLINY ATAKUJA MIASTO...!" /> <singlespawn delay="0" name="Grynch Clan Goblin" x="167" y="160" z="7" /> <singlespawn delay="0" name="Grynch Clan Goblin" x="140" y="216" z="7" /> <singlespawn delay="0" name="Grynch Clan Goblin" x="195" y="193" z="7" /> <singlespawn delay="0" name="Grynch Clan Goblin" x="119" y="155" z="7" />
<announce delay="10000" type="22" message="KONIEC NAJAZDU" />
</raid>
Nazwa potwora Wiadomość jaka ma sie pokazać przy ataku Wiadomość jaka ma sie pokazać gdy raid sie skończy Współrzędne gdzie ma sie pojawić potwór Po ilu minutach ma sie pojawić najazd Szansa na to że potworki zaatakują
I w ...data/raids/raids.xml dodajemy linijkę:
Spoiler: <raid name="goblin attack" file="Atak.xml" interval="60" chance="100" margin="0" />
|